Salta al contingut principal

Black or white?

 Títol típic però que ve ni al pèl per veure els canvis en una de les meves guitarres.


És una història que ja he explicar alguna vegada però que potser no la saps. A finals dels 80s quan baixava de l’institut cap a casa per les tardes, sempre m’aturava a una botiga d’instruments musicals: Melodía del carrer Ponce de León, Barcelona. Allà em meravellava la Samick Flying V negra. La vaig demanar vàries vegades per tocarla. L’amo de la botiga sempre me la deixava. Però em vaig quedar amb les ganes de comprar-la





Passats 20 anys, me la vaig poder comprar de segona mà. Sempre li ha fallat alguna cosa de l’electrònica, tot i que l’he portat a revisar vàries vegades. La cosa passaria per canviar les pastilles; i mira que la guitarra està molt ben construïda. Sempre s’ha dit que els tallers de la Samick són els mateixos que fabriquen per Epiphone o Gibson.


No l’he acabat de lluir gaire en públic i no s’ho mereix. És una guitarra per fotre-li canya.


El cas és que ara he decidit donar-li una empenta per aprofitar-la com es mereix. Li canvio les pastilles per unes EMG HZ (sí, no li poso les actives per no haver de treure fusta) i la pinto de blanc per mantenir l’estètica que tinc ja amb la meva guitarra principal que és la Cort KX5FR. A més, si sempre vaig vestit de negre a l’escenari, millor que destaqui la guitarra éssent de color blanc. Què en penseu?



Ja la veureu i sentireu. M’agradaria poder estrenar-la pel concert de presentació de l’EP “Viajeros en el tiempo” dels ADN.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!