Salta al contingut principal

Concert de RockerXs al Cavern 13/07/2019


Doncs el passat 13/07/2019 vaig estar tocant al Cavern de Terrassa (ja es pot dir que és el meu segon local d’assaig/segona vivenda 😉 ) amb les RockerXs.




En aquesta ocasió vam compratir escenari amb la banda emergent de Terrassa BUITRE’LS que ens van oferir un rock potent sense concessions; directe a la cara. Tot i portar poc temps com a grup, alguns dels components dels Buitre’ls compten amb una experiència individual que ja dóna garanties del que et trobaràs.



La nostra actuació va ser, una vegada més, reafermar les intencions del que porta RockerXs allà on toca: un espectacle dels millors himnes del Hard Rock per animar la festa amb l’atractiu que té que no queda dubte que les noies poden fer el mateix que els grans monstres del Rock que han fet història. La nostra cantant un cop més ens va demostrar que s’ha guanyat el lloc i s’ha ficat el públic a la butxaca.



Encara que una mica tard, m’agrada deixar constància d’aquest concert i sempre agraït a la Sala Cavern Rock Club de Terrassa i a tot el públic.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!