Salta al contingut principal

Motto Perpetuo + Artur JV = Halloween?

Doncs no sé si vas assistir al concert que van fer els Motto Perpetuo amb el grup Castellonenc RAZÓN DE ODIO el passat dissabte al Cavern de Terrassa.



Els MOTTO PERPETUO (amics de fa molts anys i amb el meu germà a la bateria) van fer un concert de pre-escalfament per donar rodatge a la seva cantant suplent (Elisa C. Martín), ja que la cantant oficial -la Mireia- està esperant una criatura. En aquest concert vaig ser convidat a fer una cançó amb ells al final de l’actuació. La cançó escollida va ser I Want Out, el clàssic dels Helloween. No va ser per casualitat, és una cançó que sabem tots i que properament em veureu tocar tots sovint amb els membres de Motto Perpetuo ja que ells també formen el grup tribut HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND.



Així que ja us he donat la resposta. Fa un parell de setmanes que sóc membre d’aquesta Tribute band amb la qual ja vaig tenir ocasió de tocar el passar 21/09/2018 en el revival del Monsters of Rock 1988 de Barcelona, quan vaig suplir al guitarrista Jordi en el lloc de Michael Weikath. Ara tinc ocasió de prendre el rol de Kai Hansen.


Crònica del concert a càrrec de la Kont del fanzine Satan Arise


http://www.satanarise.com/index.php?ln=ES&sec=cronicas&type=entrada&id=338&cont=mottoperpetuorazondeodio20072019salathecavernterrassa


En aquest mateix blog us informaré de les mogudes de Halloween igual que totes les activitats en les que vaig ficat.


Primera cita serà el 10/08/2019 al Rock and Apples de Calella. No hi falteu!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!