Salta al contingut principal

RockerXs planta la bandera al Bages.






 El passat dissabte les RockerXs vam estar a Castellgalí, a la comarca del Bages, en un lloc xulíssim. L’Associació El Rock m’enrotlla de Castellgalí va muntar un festival guapíssim en el que vam rebre les millors atencions começant per un escenari espectacular i un equip de so brutal amb uns professionals brillantíssims al darrera.


A l’arribar vam veure com provaven sò els companys de Mousse De Araña. Acte seguit vam coordinar-nos amb l’ús compartit de material i vam començar les proves les RockerXs. Una bona estona per trobar el sò a bateria, amplis, veus… Per cert, que per aquest concert vam comptar amb un cantant convidat, en César, que va substituir a la nostra Madoki.


Després una bona estona d’esbarjo i sopar abans de començar el nostre espectacle que continuava el repertori que hem ofert els darrers shows.


La reacció del públic va ser un bon indicador de com ens ho vam currar. La massa de gent es va apropar a l’escenari per veure a primera fila com repartíem notes musicals des dels clàssics de METALLICA, AC/DC,… i regalàvem un espectacle visual de coreografies i mirades de complicitat entre nosaltres; amb un gran moment per un solo de guitarra i bateria amb la Vane tot rascant les cordes de la meva guitarra amb les baquetes.


Personalment vaig gaudir moltíssim durant la nostra actuació i vaig baixar de l’escenari molt satisfet. Al dia següent encara em duraven (i duren) les sensacions viscudes. Us deixo una foto i el link a la web de Facebook del Festival.


Gràcies a companyes, públic i organització. :-*

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!