Salta al contingut principal

1, 2, 3… Acció! RockerXs en video-clip





 Ahir amb les RockerXs vam viure una jornada molt especial. Ho teníem una mica callat -i encara no podem dir gaire més- però es que està tot una mica sota secret de sumari.


Fa cosa d’un mes ens van convidar a participar a un video-clip promocional per una festa tradicional d’un poble de Catalunya. Ens va fer molta il·lusió el projecte i vam gravar una demo d’una de les cançons que tenim al repertori. Per la idea que portava el director i creatiu del projecte, la cançó en el seu video-clip original s’hi acostava molt al projecte general a transmetre amb el video.


Ahir va ser un dia llarg però que no va suposar cap esforç inhumà perquè estàvem fent el que ens agrada: una activitat amb el grup musical. Les RockerXs unides en una jornada de 10 hores; gravant en 3 escenaris diferents del poble; fent-nos fotos i practicant play-back sobre la gravació que portàvem per sincronitzar les imatges amb la música. Un video que barrejarà música, llegenda, vistes del poble i esport; i que s’estrenarà el 3 de novembre coincidint amb la festa tradicional d’aquest poble.


De les sessions del making of, ens hem fet un munt de fotos que des d’ahir inunden les xarxes socials en les que ens movem. Us deixo una que ens ha agradat a tot el grup i de la que estem super contents.


Us explicaré més detalls una mica més endavant, i esperem poder tornar al poble en breu per portar el directe de RockerXs.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!