Salta al contingut principal

Cel·lebrant el Halloween en ple agost


 Doncs per si algú no ho sabia… soc membre dels HALLOWEEN, The Helloween’s Tribute Band. A principis de juliol em van avisar que ocuparia el lloc que deixava vacant el meu amic Paul, i que tard o d’hora podia ocupar; donada l’amistat amb el grup i la vinculació musical que hem tingut.



Així, el passat 10 d’agost, després d’un parell d’assajos, ens vam plantar fent un concert de preparació a Calella,a la sala Rock and Apples. El concert de petit format però gran en ganes, ens va dur a repassar bàsicament repertori dels 4 primers discos de Helloween i incloure algun dels temes que es van fer ja amb l’Andi Deris.



Bon tracte amb la sala, còmodes amb l’equip, i bones vibracions per part del públic assistent. Vaig sortir satisfet i amb ganes del següent que serà, ni més ni menys, que a Noruega. Però d’això ja us explicaré en un altre post.


Seguim cel·lebrant el Halloween en ple agost fent el millor tribut al mite del Metal alemany.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!