Salta al contingut principal

Halloween solidari per Sanfilippo







 Poc abans del nostre periple a Noruega vaig rebre un missatge molt interessant del meu amic Norman, de l’Associacio Sanfilippo Barcelona. La seva Associació es dedica a recavar fons per la investigació de la malaltia minoritària de la Síndrome de Sanfilippo. Em deia si podria participar en un concert solidari i es va interessar per Halloween, ja que amb les RockerXs ja vam participar en novembre de 2018. Tot Halloween ens vam volcar en participar d’aquest concert a només una setmana d’haver tornat de Noruega.


La festa va tenir lloc el passat dissabte 07, a la Sala The Cavern de Terrassa (casi com casa nostra) i la gerència de la sala i l’organització ens van donar el sopar com a cortesia per participar en aquest event.


Ens vam encarregar d’orbrir el concert per descarregar durant una hora els millors clàssics de Helloween fent un esment especial a l’Associació Sanfiilippo. Una vegada fet el nostre show es va donar pas al grup tribut a Ramones COMMANDO; on toca la guitarra el meu amic Norman.


Una jornada entranyable de la que podem sortir satisfets per aportar la nostra presència i el nostre públic a tan bona causa com és recollir fons per l’Associació. De l’experiència en traiem també la trobada i el companyerisme amb els Commando i els nostres amics de la Sala The Cavern.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!