Salta al contingut principal

Seguim cel·lebrant Halloween en agost… i a Noruega

 Normalment Halloween (la nostra Castanyada) se cel·lebra el 31 d’octubre… doncs nosaltres ens vam atrevir a fer la nostra especial cel·lebració a finals d’agost.







Tal i com us vaig anunciar en el post anterior, ens anàvem a Noruega convidats pel festival Brynerocken. Allà només arribar a l’aeroport de Stavanger ens va venir a buscar un RockTaxi que ens va dur des de l’aeroport fins a l’hotel de Bryne. Vam deixar els trastos i en cinc minuts caminant ja estàvem a la sala de concerts. L’equip que havíem demanat no era el que esperàvem però el companyerisme amb altres grups va fer que ens deixessin instruments per cumplir amb el nostre deure, tot i algun petit contratemps.


Una hora i vint minuts dels millors èxits de Helloween amb total satisfacció per part de l’audiència que va saber reconéixer a la nostra cantant Elisa dels altres grups on ha participat.


L’organització ens va tractar com autèntiquest estrelles i allà hem pogut forjat noves amistats sempre unides per allò que ens apassiona: el Heavy Metal. La sensació d’estar en una festa que no té final.



Va ser un cap de setmana a Noruega carregat d’emocions i que ens va unir molt més com a músics i com a amics.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!