Salta al contingut principal

Gran concert amb Rock & Birras

 Així va anar el passat dissabte 07/12/2019…


Doncs per ser un projecte d’una sola nit i amb l’ànim d’aprofitar el concert sense la cantant habitual de RockerXs, el concert va ser espectacular i ens ha deixat a tots un gran regust.



El repertori no diferia gaire del que és habitual de RockerXs; però vam poder afegir especialment per l’ocasió un tema dels AC/DC anomenat “The Jack” que al cantant César li queda fenomenal.


En la festa vam poder comptar amb alguns dels nostres habituals entre el públic, però a més amb la gentada habitual del local dels Jaguars i altres vinguts de diferents Motoclubs que es congregaren per celebrar el 35è aniversari dels Jaguars a Granollers.


Tot i patir per la poca preparació de l’equip i la falta de temps per provar so, podem estar molt contents de com va sonar. Prova d’això són els vídeos que es van poder gravar (i que us deixo els enllaços).


Tot plegat va resultar en que l’aventura de Rock & Birras ens ha deixat amb moltes ganes de repertir i no es descarta que poguem presentar-nos sota aquesta marca en alguna altra ocasió.


Salut, Rock & Birras!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!