Salta al contingut principal

Steelforce entra a l'estudi

 Benvolguts lectors


En aquest article us porto la novetat que feia mesos que s'estava gestant, i és que el meu germà i jo hem reactivat el nostre grup Steelforce amb la intenció de gravar un EP amb algunes de les cançons que es van quedar sense veure la llum en edició d'estudi. Sí que en el seu dia les vam tocar en directe però mai posades en estudi i amb ámplia difusió. De la mateixa manera he reactivat la pàgina de Facebook de Steelforce per publicar les novetats.


Per a qui no ho sàpiga el meu germà Jordi ha estat sempre amb mi tocant la bateria, i ha estat els darrers anys que no hem coincidit en diverses formacions. Des d'Autodefensa a principis dels anys 90, fins a Prophecy, hem dut a terme projectes que culminaren amb STEELFORCE ja l'any 2006 i centrant l'activitat en l'estil que més ens agrada que és el que diuen Power Metal, recollint les nostres preferències per grups com Helloween, Gamma Ray i Malmsteen; i donant al grup la imagineria per l'ocultisme, la ciència ficció i el terror. Amb aquesta fòrmula Steelforce es basa en els pilars de: Sci-Fi; Horror and Heavy Metal.


Doncs amb el tema pendent de gravar professionalment un EP per Steelforce, hem entrat als estudis Moontower de Terrassa, i el passat 23 de setembre vam començar les gravacions de les bateries. El dia 24 vam posar les guitarres i el baix, i el 25 el vam destinar a les guitarres solistes. Ens vam agafar dissabte coma dia de festa i el diumenge 27 era el moment de posar les veus. Sobre qui ens acompanya en aquesta aventura us puc avançar que comptem amb el nostre baixista de la darrrera època de Steelforce, en Fati. Per completar la formació hem buscat els músics més adients pel paper de les veus i dels teclats, però la identitat d'ells encara és secret de sumari i serà revelada al seu moment; però ja us avanço que són membres de formacions de l'òrbita del Rock i Metal de Barcelona i segur que els coneixeu.


Salut i fins el proper post!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!