Salta al contingut principal

Llestos per l'abordatge?!

 Salut companys!


En aquest post us explico una mica del projecte en el que estic ficat i que penso que us agradarà als fans de Running Wild.


Fa uns mesos vaig estar als Moontower Studios per veure com el meu amic Mark Wild gravava unes guitarres pel seu disc en solitari. Així que mentres gravava les guitarres em va dir que jo era l'escollit per posar les guitarres solistes al disc. Pentatòniques a tope.

Ara ja lliure de la feina grossa de Steelforce, i a l'espera de treure a la llum el disc, m'he pogut dedicar una mica al projecte del Mark. Encara passaran mesos fins que aquest disc surti a la llum, us mantindré informats de com va la meva col·laboració.


A nivell guitarrístic puc dir que estic usant una Epihpone Les Paul Custom (Black Beauty) i que per notar l'efecte mentres gravo faig servir el arxi-famós Amplitube 3. Em volco al DAW Reaper unes pistes de guia que em van enviar, i afegeixo les pistes d'àudio per posar les guitarres amb el plugin d'amplis.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!