Salta al contingut principal

STEELFORCE - re-llençament de la demo Invokation en BandCamp

 Benvolguts seguidors:


Per tal de difondre el proper EP de Steelforce que ja tenim enllestit, vaig obrir fa cosa d'un mes un BandCamp per Steelforce

https://steelforcemetal.bandcamp.com/

Al BandCamp estarà penjat el EP sencer per escoltar totes les cançons i col·laborar amb el grup tot comprant les cançons individualment o en pack complet. Confiem que en cosa d'una setmana estigui ja disponible el disc per descarregar. El llençament en format CD es farà una mica més tard.


Per ara, i per tal d'inaugurar el registre en aquesta plataforma, he penjat la demo que Steelforce va fer en 2006, "Invokation". La podeu sentir sencera i teniu l'opció de comprar les cançons també una a una, o comprar el disc sencer a un preu ridícul de 2.5€. El preu simbòlic serà més que res per poder ajudar-nos a finançar el futur del grup i permetre'ns seguir creant per a tothom que li agradi la nostra música.


Us deixo l'enllaç directe a la demo "Invokation" i en un altre post us explicaré una mica sobre l'origen del grup i com hem arribat fins aquí. Per ara, gaudiu de la demo en streaming i agrairem si voleu col·laborar pagant la petita propina que ens serà ben útil. Moltes gràcies.



 



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RockerXs en concert 17/07/2021

 Bon dia: Avui us porto un anunci del proper concert amb les RockerXs. Sembla que tornem poc a poc a l'activitat de directe. Us deixo les dades i el cartell Event de Facebook La comissió de festes de Les Planes en colaboración con el Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, nos ha invitado a ofreceros una tarde de Rock de verano en el Espai Pere Grau (pistas deportivas de Les PLanes).  MÚSICA AMB ROCKERXS   Dissabte 17 de juliol a les 19h vine a les pistes esportives de l’Espai Pere Grau a gaudir de la bona música!  Caldrà portar la mascareta en tot moment  S'habilitarà un espai de bar i només es podrà menjar i beure a l'espai delimitat  No es pot fumar en tot el recinte  Inscripcions a:  https://www.centresculturals.santcugat.cat/10989/acte/2448/

Primera entrada del blog

Salut penya! Només donar-vos la benvinguda i dir-vos que aniré penjant cosetes que em vagin succeïnt dins de les meves activitats musicals. Per ara us informo que he obert un apartat d’events en el que aniré posant les dates dels concerts en els que participo. Ja us avanço que amb el grup en el que estic més volcat (Les RockerXs) estem preparant una bona llista de concerts que esperem poder ampliar i moure’ns per altres comarques a més del Vallès Occidental.

Norway: here we go!

 La primera experiència internacional de la HALLOWEEN, THE HELLOWEEN’S TRIBUTE BAND és a tocar. Aquest divendres marxem cap a Noruega per participar al Festival BRYNEROCK a la localitat de Bryne, a l’oest del pais. A les 11:00 agafem l’avió que ens durà fins a Oslo i després hem d’agafar un altre per anar a Stavanger; i d’allà un bus fins al poble on té lloc el festival. Arribarem a la nostra actuació amb 3 hores de marge; esperem que tot vagi rodat i ens dongui temps ni que sigui d’afinar les guitarres 😉 A mi aquest viatge m’ha sortit de casualitat perquè per la sobtada dimissió de l’anterior guitarrista, he passat a ocupar el seu lloc dins d’aquesta aventura. Hem fet uns 4 assajos de les cançons que tant i tant hem escoltat dels nostres herois de Helloween, i aquesta tarda tinc una posada en comú per temes guitarrístics. Dimecres assaig general i divendres… alea iacta est. Norway: here we go!